Kinnesinne van het old boys network tegen een vrouw met ballen
Denk jij dat die dadendrang overal even goed viel? Nee toch, je weet hoe het werkt. De gevestigde orde, aangevoerd door enkele mannelijke collega's, liet duidelijk blijken mij iets te voortvarend te vinden. Hoe? Dat varieerde van nuffige reacties op mijn posts tot schampere opmerkingen per mail, DM of app. Zoals: "Je website is te professioneel", "Klanten bellen doe je niet, je moet gevonden worden", "Je bent in de afgelopen jaren niet echt vooruit gegaan met je stem" en "We ergeren ons aan je zichtbaarheid op social media". Regelrecht conservatisme? Gebrek aan een marketing-mindset? Of gewoon kinnesinne van het old boys network tegen een vrouw met ballen? Wat het ook was, ik trok me er niets van aan. Sterker nog, hun ergernis was mijn brandstof. Ik ging dus gewoon door en regelmatig gaf ik een tik terug. Subtiel, maar altijd raak. Want als iets me niet bevalt, zég ik er iets van en dóe ik er iets aan. Ik liet me dus niet de mond snoeren, ik verhíéf juist mijn stem. Letterlijk en figuurlijk. Met succes. Je kunt mij horen in tv- en radiocommercials, instore aanbiedingen, jingles, bedrijfsfilms, audiotours, explanimations, e-learnings en nog veel meer. Niet in luisterboeken. Vaak voor gevraagd. Nooit gedaan ... veuls te saai.